Обрати сторінку

ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ЖИТТЄСТІЙКОСТІ”

📅 17 листопада 2023 року відбувся другий день ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ЖИТТЄСТІЙКОСТІ” та було проведено 10 майстер-класів!
✅ 1) «Контакт як ресурс та відновлення» Ведучим був Олександр Корольов, практичний психолог, сертифікований гештальт-терапевт, груповий терапевт. На майстер-класі учасники змогли дослідити свої уявлення про звичайні речі. Адже ми багато шукаємо ресурсів та сил в різних речах навколо нас: в мережах, їжі, побуті, творчості, проте іноді забуваємо, що ми самі та наші близькі є великим ресурсом для відновлення. Також на собі спробували вправи і техніки, які допомагають відновити свої ресурси.
✅ 2) «Плекання резилієнтності як передумова ментального здоров’я особистості». Ведучою була Оксана Соловей-Лагода, кандидат психологічних наук, доцент, сертифікований тренер соціально-психологічних та бізнес-тренінгів, член ГС «Національна психологічна асоціація» та Української асоціації сімейних психологів. Під час майстер-класу було розглянуто специфічні реакції стресу та травматичних переживань, техніки плекання стійкості. А також учасники навчились практик самовідновлення. Тому що кожен з нас зустрічається у житті з різними викликами, починаючи від простих, щоденних і закінчуючи більш складними та навіть травмуючими. Резилієнтність – це вміння проходити крізь життєві випробування, зберігаючи, відновлюючи та плекаючи при цьому психічне здоров’я, особистісну цілісність та зростання, соціальні зв’язки. В часи війни особливо важливо плекати нашу психологічну стійкість аби вистояти, перемогти та стати ще кращою версією себе.
✅ 3) «Психологічна допомога дітям і підліткам із травмівним досвідом». Ведучою була Тетяна Грищенко, старший психолог відділу психологічного забезпечення ГУНП в Одеській області, майор поліції. Там було розглянуто особливості проявів поведінки у дітей, які пережили травматичний досвід, з урахуванням віку; реакції дитини на травматичну подію; як повʼязані стан батьків і стан дитини, дослідили найтиповіші симптоми ПТСР у дітей та розібрано протоколи для його лікування.

✅ 4) «Початок психологічної практики». Ведучою була Юлія Даценко, психологиня, груповий психотерапевт, сімейний системний терапевт. На майстер-класі поговорили про те, з яких кроків варто починати розвивати практичну діяльність психолога і розібрали, які міфи заважають це робити. Учасники змогли дізнатися механізм та структуру роботи психолога, поставити всі питання, які потребували уточнення і пропрацювати перші кроки, які необхідні для початку роботи у галузі психології.
✅ 5) «Нейрографіка у роботі зі стресом». Ведучою була Тетяна Шевцова, психолог, асистент кафедри практичної психології та психодіагностики, аспірант Волинського національного університету імені Лесі Українки. Під час майстер-класу учасники дізнались, що таке стрес та хто він є: ворог чи вірний супутник нашого життя? Познайомились ближче з цим явищем, а також дізнались, як за допомогою нейрографіки можна швидко і легко допомогти собі та іншим. Важливим також було на особистому прикладі пропрацювати певні техніки та процеси і обговорити їх, отримавши цінні поради.
✅ 6) «Публічні виступи та ораторське мистецтво в роботі психолога». Ведучою була Катерина Мітченко, практичний психолог, супервізор соціального проєкту “Разом”, аспірантка кафедри практичної психології КДПУ, старша викладачка кафедри гуманітарних дисциплін та психології поліцейської діяльності ДДУВС, членкиня УПА та УАППО, капітан поліції. Відвідавши майстер-клас, учасники змогли для себе дати відповіді на хвилюючі питання: Як налаштувати себе на публічний виступ? Почути аудиторію? Знайти для неї ключики? А також попрацювали в цій темі з метафоричними асоціативними картами та поспілкувалися про лайфхаки ораторського мистецтва.

✅ 7) «Позитивна психотерапія в роботі з кризою». Ведучою була Інна Гресько, асистент кафедри психології, психолог-консультант в методі позитивної психотерапії. На майстер-класі учасники познайомились з філософією сучасного методу психотерапії, освоїли основні принципи та техніки цього методу, а також дізнались, що людині допомагає у кризі. Окрім того, проговорили, як можна збалансувати власне життя та віднайти внутрішній ресурс в сучасних умовах.
✅ 8) «Посудина моєї душі». Ведучою була Оксана Федулова, практикуючий психолог, арт-терапевт, засновниця та голова громадської організації «Центр розвитку та підвищення кваліфікації», психолог в КЗ «Нікопольський медичний спеціалізований центр медико-соціальної реабілітації дітей «ДОР». Під час майстер-класу учасники мали змогу дізнатись про гармонізацію внутрішнього світу за рахунок прихованих резервів особистості, як розвивати самосвідомість, якими техніками та засобами можна підвищити впевненість в собі. Після цього попрацювати безпосереднього у техніках, які було опрацьовано і обговорили свої думки та враження від результатів.
✅ 9) «Переваги ігротерапії у роботі з дітьми». Ведучою була Замелюк Марія, старший викладач кафедри теорії та методики дошкільної освіти КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, кандидат педагогічних наук, членкиня ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти», ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» IESF, ГО «Українська асоціація сімейних психологів». На зустрічі розглянули: чому гра та використання символів у терапії є такими ефективними для дітей, спробували на собі деякі терапевтичні техніки, щоб дізнатись яким чином вони впливають на дитячу психіку та довідались про те, як використовувати втілену ігрову терапію і рухові техніки, щоб допомогти дітям регулювати емоції та поведінку.
✅ 10) «Пошук внутрішніх ресурсів через архетип стихії Землі». Ведучою була Сидоренко Жанна,
кандидат психолог. наук, доцент, доцент кафедри психології, практикуючий психолог в напрямку гештальт-терапії і арт-терапії, практичний психолог ПЦ FIDES. Відвідавши майстер-клас, учасники через використання методу мандалотерапії дослідили свій внутрішній зв’язок з землею, відчули на собі техніки заспокоєння, релаксації, дізналися, що таке мандала (Мандала – це малюнок в колі, метод, основи якого заклав у свій час К. Юнг). Адже, з древніх часів існувало вірування, що вогонь, земля, вода і повітря лежать в основі світобудови. Архетип кожної із стихій несе важливі принципи, які відображаються в різних сферах життя, на рівні людського темпераменту та характеру. Земля передає стан спокою, стійкості, життєвої сили, стабільності, впевненості, здатність приносити плоди та переживати випробування, зберігати власну ідентичність та зв’язок з родом. Водночас, проявом порушення зв’язку із землею (надлишком або дефіцитом) може бути надмірна інертність, консервативність, лінь або ж відсутність опори та поверховість, проблеми у сприйнятті власного тіла.
🧑‍🎓 Ось так пройшов другий день ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ЖИТТЄСТІЙКОСТІ”, де були проведені майстер-класи. Щиро вдячні всім тренерам за цікаві майстер-класи, за те, що поділилися власним досвідом, дієвими техніками, підняли актуальні теми та навчили здобувачів вищої освіти та колег багатьом важливим речам, які є необхідними у цей час. Також дякуємо всім учасникам за активність у майстер-класах, прояв зацікавленості до психології, за те, що довірились тренерам і поділилися своїми переживаннями, досвідом, думками, враженнями. Ми сподіваємось, що на майстер-класах ви отримали те, на що сподівалися. Зробили свої перші кроки в опрацюванні себе та розумінні того, з чого та як розпочати свою роботу, щоб стати висококваліфікованим психологом, який завжди прийде на допомогу, якщо цього потребують.