Підтримка Erasmus / Erasmus support

Цифрова освіта для майбутнього:
підтримка вчителів у розвитку ІТ-навичок учнів
Учителі, настав час відкрити для своїх учнів двері у світ технологій! Від програмування до штучного інтелекту та кібербезпеки — цифрова освіта є ключем до формування навичок, необхідних у майбутньому.
План дій ЄС з цифрової освіти підтримує вас у цьому процесі, надаючи:
-
більше ресурсів для викладання технологій у школах;
-
оновлені підходи до уроків інформатики;
-
тренінги для викладачів із фокусом на цифрові навички, що мають довготривалу цінність.
Перейдіть за посиланням та збережіть добірку практичних ресурсів для цифрової освіти.
Незабаром також буде опубліковано рекомендації експертів щодо якісного викладання інформатики у школах.
Разом — формуємо цифрове майбутнє для кожного учня!
Digital Education for the Future:
Supporting Teachers in Developing Students’ IT Skills
Teachers, it’s time to open the doors to the world of technology for your students! From programming to artificial intelligence and cybersecurity — digital education is the key to developing skills needed for the future.
The EU Digital Education Action Plan supports you in this process by providing:
-
more resources for teaching technology in schools;
-
updated approaches to computer science lessons;
-
training for teachers focused on digital skills with long-term value.
Follow the link and save a collection of practical resources for digital education.
Expert recommendations on quality computer science teaching in schools will also be published soon.
Together — we’re shaping a digital future for every student!
Співфінансується Європейським Союзом. Проте висловлені погляди та думки належать лише авторові (авторам) і не обов’язково відображають погляди Європейського Союзу чи Європейського виконавчого агентства з питань освіти та культури (EACEA). Ні Європейський Союз, ні EACEA не можуть нести за них відповідальність.
Co-funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them.